nuffnang AREA





Ads Avenue

Summit this page to


[get this widget]

Petua Minggu Ini

Mengharumkan dapur.Pada kebiasannya pada bahagian dapur ini akan berbau yang kurang menyenangkan,terutamanya apabila anda menyiang ikan.Bagi mengatasi masalah ini,rebuslah beberapa keping kayu manis,bunga cengkih dan cuka biasa.Kemudian sembur atau lapkan air rebusan itu pada kabinet,jubin dan sekitar dapur.Ia berkesan bagi menghilangkan bau hanyir serta bau kuat yang lain

Sahabatku

Isnin, 29 Jun 2009

Bajet Oh Bajet

Setiap individu inginkan keselesaan dalam kedudukan kewangan. Untuk mencapainya perlulah ada satu sistem perancangan kewangan atau sistem pengurusan Kewangan yang berkesan agar perbelanjaan dapat diuruskan dengan baik.

Walau sebanyak manapun gaji bulanan kita tapi klau tk uruskan dengan baik, kita akan dapati kita kesesakan, dari segi wanglah..bab kata pepatah sebesar mana periuk.. sebesar itulah isinya..

Kadang2 kita rasa klau gaji naik pasti dapt menolong sedikit sebanyak dari segi perbelanjaan. tapi bila sampi akhir bulan sama jugak keadaannya..contohnya diri saya sendiri.. bila mkin gaji bertambah, makin besar keinginan untuk berbelanja.. pntang ada sale.. mula la gatal tangan nk kluarkan duit.. inilah masalahnya klau kewangan tak di rancang dengan betul..

Jika kewangan tidak dirancang pada kebiasaannya akan terjadi banyak kesilapan, pembaziran, hutang lapuk, tidak stabil dan selalu tidak mencukupi. Hal ini banyak terjadi kepada individu yang selalu berbelanja dengan cara yang tidak bersistem. (mcm saya la..hu..hu)

Malaysia Web Hosting

Sesiapa sahaja, jika pendapatan diuruskan dengan bijak kedudukan kewangannya adalah berkeadaan baik atau stabil. Sebab itulah saya mengambil langkah untuk merancang perbelanjaan saya sendiri.. harap2 lepas ni segala hutang lapuk akan di langsaikan la..

Di sini saya ingin berkongsi template yang yang boleh menguruskan perbelanjaan bulanan.. harap mklumat yang di sampaikan berkesan dan boleh menolong anda.. dan juga saya semestinya...

sesiapa yang berminat untuk mendapatkan template microsoft excel, sila postkan alamat email anda.. saya memberikan maklumat ini secara percuma..


0 comments:

Catat Ulasan